Poradnik2022-07-21T10:14:24+00:00
PORADY EKSPERTÓW

Artykuły naszych ekspertów w poradniku, na temat brandingu i wizerunku firm.

Ostatnie wpisy

Kategorie

Dzielimy się z Tobą wiedzą o budowaniu wizerunku firmy.

Jeżeli zakładasz firmę lub już ją prowadzisz wiesz zapewne, że jej wizerunek jest równie ważny jak jakość produktów. Kluczem do pozytywnego przekazania Twojemu klientowi wizerunku produktu jest branding marki. W naszym poradniku znajdziesz wiele ciekawych i przede wszystkim praktycznych artykułów na temat tworzenia pozytywnego wizerunku firmy lub jej produktu. Wszystkie te elementy tworzą branding marki. Branding to niezliczona ilość pomysłów na wykreowanie Twojej firmy lub jej produktu do pozycji lidera. Lidera, którego marka będzie rozpoznawalna, łatwo zapamiętywana i z przyjemnością polecana. Czego Ci już na początku tej drogi życzymy!

Jeżeli masz firmę, musisz zadbać o branding!

Każda firma jest swoją własną marką, którą powinna promować. Niezależnie czy prowadzisz małe biuro rachunkowe czy zarządzasz dużym przedsiębiorstwem musisz posiadać spójną strategię firmy i jej wizerunku. Do tego celu, między innymi, służy właśnie branding. Branding polega na zbudowaniu wokół Twojej marki lub firmy pozytywnych skojarzeń wśród grupy docelowej klientów.

Czym posłużysz się, budując branding w firmie?

Budowanie pozytywnego wizerunku marki to proces. Już samo słowo proces może niektórych zniechęcać ale tym razem gra warta jest świeczki. Czym zatem możesz zacząć budować swoją markę? Zacznij od dobrej nazwy dla firmy lub produktu. Zleć zaprojektowanie dla niej profesjonalnego logo, które podbije serca i umysły twoich klientów. Stwórz Identyfikację wizualną i zadbaj by wszystkie jej elementy były spójne. Zamów u specjalisty copywritera stworzenie świetnego i chwytliwego hasła dla marki. Do zaprezentowania marki w Internecie niezbędna będzie również strona internetowa firmy. To podstawowe elementy brandingu, które będą podwaliną pod idealną i skuteczną markę.

Pamiętaj – w brandingu spójność wszystkich elementów wizerunku jest najważniejsza!

Spójność graficzna i wizualna marki ma kluczowe znaczenie dla odbiorców przekazu, czyli dla Twoich klientów. Wyobraź sobie idealnie stworzony branding Twojego produktu, w którym klient rozpoznaje towar jedynie po kolorze opakowania i małym graficznym symbolu. To jest możliwe! Podstawą jest spójność i odpowiednio przeprowadzona akcja marketingowa. Wszystkie elementy wizerunku firmy powinny być zaplanowane i przemyślane. Ich tworzenie musi być przeprowadzone zgodnie z zaprojektowaną linią graficzną marki. Taki jednolity przekaz łatwiej dotrze do umysłów Twoich klientów. Pamiętaj również, że lepiej wybrać konkretną grupę docelową klientów, niż celować na oślep do wszystkich!

Przejdź do góry