Wizytówki firmowe są małe, ale potrafią zrobić ogromne wrażenie. Zwłaszcza, gdy wyróżniają się na tle innych wizytówek. Gdy weźmiesz do ręki te wykonane przez nas, poczujesz delikatną, wręcz aksamitną powierzchnię. Na niej logo firmy, wykonane błyszczącym lakierem 3D, który mieni się światłem i ma wyraźnie wypukłą strukturę. A może, chcesz pokazać, że jesteś eko? Wybierz wtedy z naszej oferty wizytówki wykonane na ekologicznym papierze kraftowym. To tylko wierzchołek góry lodowej z naszych propozycji na wizytówki firmowe.
Najpiękniejsze wizytówki firmowe to proste wizytówki.
Projektujemy i drukujemy wizytówki.
Każda wizytówka powinna oddawać charakter firmy i być z nią spójna. Twoja wizytówka może być uszlachetniana subtelnym złoceniem lub srebrzeniem. Dla podkreślenia delikatności biletu wizytowego proponujemy specjalną matową folię soft, która jest niesamowicie przyjemna w dotyku.
Wybierz wizytówki dla swojej firmy.
Złocone, z lakierem 3D, standardowe. A to dopiero początek całej gamy pięknych wizytówek. Każda firma potrzebuje pokazać, że jest indywidualna, wyjątkowa. Dzięki temu zyskuje zaufanie klientów. Wizytówka jest najczęściej pierwszym elementem wizerunku firmy, dlatego wybierz taką, która najlepiej pasuje do Ciebie.
To połączenie dwóch typów uszlachetnienia wizytówki – matowej folii z pięknym błyszczącym lakierem.
Wizytówki z lakierem 3D
Wybierz je jeżeli zależy Ci na niesamowitym efekcie lakieru, który ma wyraźnie wyczuwalną strukturę. Lakier nałożymy na wybrane elementy grafiki wizytówki a podkreślimy go specjalną matową folią Soft.
Wizytówki srebrzone – silver stamping
Srebrzone wizytówka sprawdzi się w nowoczesnej firmie, w której identyfikacja wizualna wykorzystuje kolor grafitowy, szary lub srebrny. Dobrze zaprojektowana i srebrzona będzie świetnie reprezentować firmę i podkreślać jej prestiż.
Wizytówki srebrzone 3D liquid gold
Niesamowita wizytówka srebrzona z wypukłą strukturą lakieru wyraźnie widocznego i wyczuwalnego. Efekt ten bardzo dobrze podkreśli srebrne delikatne elementy prestiżowej wizytówki.
Wizytówki z kolorowym rdzeniem
Mają aż blisko trzykrotną grubość tradycyjnych wizytówek! Ich piękno zawarte jest w sztuce bezklejowego łączenia trzech warstw kartonu z czego środkowy jest barwiony na jeden z 11. kolorów. To niepowtarzalny efekt przeznaczony dla osób, które chcą się wyróżnić
Wizytówki na papierze ozdobnym
Wizytówka drukowana jest na ozdobnym papierze. To połączenie wielowiekowej tradycji wspaniałych dworskich wizytówek z pięknym papierem. Drukujemy je na szlachetnych papierach prążkowanych, z włóknem lub o fakturze filcu w kolorach białym i ecru.
Wizytówki uszlachetniane matową folią
Wizytówka uszlachetniana folią matową ma dwie podstawowe zalety. Jest bardziej trwała niż wizytówka standardowe i nie powoduje refleksów świetlnych. Dodatkowo matowa folia sprawia, że są bardzo miłe w dotyku.
Wizytówki uszlachetniane Soft
Jeżeli potrzebujesz wizytówkę, która w dotyku jest tak przyjemna jak najdelikatniejszy aksamit zainteresuje Cię nasza wizytówka Soft. Wizytówka ta pokryta jest specjalną folią z obu jej stron. Wizytówka Soft ma bardzo szlachetny charakter, który podkreślimy projektem
Wizytówki klasyczne
Jeżeli Twoja wizytówka ma służyć krótkim celom marketingowym lub potrzebujesz ich w dużej ilości proponujemy wizytówkę standardowe. Drukujemy je z najwyższą jakością drukiem cyfrowym lub offsetowym. Ich niewątpliwą zaletą jest niska cena.
WIZYTÓWKI, KTÓRE SKRADNĄ TWOJE SERCE
Dlaczego dobra wizytówka jest ważna w firmie:
- Wizytówka firmowa jest bardzo ważnym elementem komunikacji biznesowej.
- Wizytówka świadczy o osobie, która ją wręcza i firmie, dlatego tak ważne jest jak wygląda.
- Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych elementów identyfikacji wizualnej firmy.
- Wizytówka, która robi wrażenie, pokazuje, że firma dba o klientów i wizerunek firmy.
- Wybierając nowoczesną wizytówkę uszlachetnianą, pokazujesz, że firma dba o szczegóły.
- Wizytówkę minimalistyczną wybierają firmy stawiające na nowoczesność i rozwój.
- Wizytówki już od kilku wieków są stosowane dla podkreślenia prestiżu osób je wręczających.
WIZYTÓWKA FIRMOWA I OSOBISTA
Dlaczego warto wybrać nasze wizytówki?
Jakość wizytówek, którą widać w projekcie i druku!
Nasze wizytówki już od lat cieszą się wciąż rosnącą popularnością ze względu na ich świetny projekt, bardzo dobrą jakość druku i atrakcyjną cenę. Żeby zobaczyć na czym polega fenomen naszych wizytówek musisz ją zobaczyć i chwilę potrzymać. Sprawi ona, że poczujesz się jeszcze bardziej wyjątkowo.
Zamów wizytówkę dokładnie taką jakiej potrzebujesz!
Jeżeli chcesz żeby Twoja wizytówka robiła efekt WOW wybierz wizytówki z lakierem 3D. Może jesteś minimalistą? Będziesz zachwycony naszymi czarnymi wizytówkami barwionymi w masie zadrukowanymi białym kolorem. A może szukasz wizytówek standardowych? Również je u nas zamówisz!
Prowadzisz firmę i potrzebujesz wielu wizytówek?
Współpracujemy z firmami dla których wizytówka jest ważną częścią komunikacji z klientem. W firmach takich szybkość otrzymania nowych kompletów wizytówek jest bardzo ważna. Dlatego zajmujemy się kompleksową obsługą w zakresie obsługi firm. Otrzymana informacja z zamówieniem wizytówek trafia bezpośrednio do opiekuna Twojej firmy, który rozpoczyna realizację druku.
” Wizytówki są bardzo piękne. Logo wygląda jak żywe z lakierem, który doradzili mi Panowie z Redfoxa. Polecam wizytówki z całego serca! „
– Monika K. MontSign –
Dlaczego wygląd wizytówek ma kluczowe znaczenie?
Wizytówka jest jednym z najmniejszych elementów wizerunku firmy jednak spełnia olbrzymia rolę w jego budowaniu. Najczęściej wizytówka jest pierwszym łącznikiem Twojej firmy z klientem. Na podstawie wyglądu wizytówki, jej jakości i informacji na niej przedstawionych klient w ciągu 2-3 pierwszych sekund oceni czy warto z Tobą współpracować. Może również wyrobić sobie, świadomie lub w podświadomości, opinię o firmie. Pamiętaj pierwsze wrażenie jest zawsze najważniejsze. Jeżeli wizytówka, którą podajesz klientowi, jest elegancka i profesjonalnie wykonana jest to już dobry początek współpracy. Jeżeli do tego wizytówka wywoła u klienta efekt WOW może to dać gwarancję, że tak samo oceni całą firmę.
Jaką wizytówkę wybrać do firmy?
Różnorodność wizytówek może niekiedy doprowadzić do zawrotu głowy. Jaką wizytówkę wybrać dla swojej firmy? Czy wybrać wizytówkę z lakierem wybiórczym? A może lepiej pójść na całość i zdecydować się na wizytówki złocone? Wybór nie jest prosty ale receptą jest dopasowanie jej do charakteru firmy jaką prowadzisz. Jeżeli Twoja firma ceni sobie nowoczesność i podąża za nowymi trendami w różnych dziedzinach dobrym wyborem będzie wizytówka uszlachetniana. Wizytówka uszlachetniana np. wybiórczym lakierem połączonym z aksamitnie miękką matową folią i świetnym projektem da Twojemu klientowi jednoznaczny pozytywny sygnał – ta firma dba o każdy szczegół i warta jest uwagi.
Wizytówka kreatywna.
Jeżeli działasz w branży artystycznej lub takiej, w której kreatywność to podstawa wybierz wizytówkę wykonaną na ozdobnym pięknym papierze. Możesz również pójść o krok dalej i wybrać wizytówkę złoconą lub srebrzoną specjalną folią. W przypadku gdy potrzebujesz większej ilości wizytówek, które np. są wystawiane w recepcji możesz wybrać wizytówkę standardową. Jest to wysokiej jakości wizytówka, która nie jest uszlachetniana. Jej atutem jest sztywny karton, świetny druk i bardzo dobry projekt. Wizytówkę takie można dodatkowo pokryć obustronną matową folią, która nada jej fantastycznej miękkości wyczuwalnej w dotyku.
Jeżeli chcesz wywołać natychmiastowy efekt WOW u swojego klienta zdecyduj się na wizytówkę z kolorowym rdzeniem. To niesamowita wizytówka wykonana z trzech rodzajów kartonu, z których środkowy jest barwiony w masie. Możesz dobrać kolor środka wizytówki do logo firmy.
Jak prawidłowo wręczać wizytówkę?
Historia wizytówek sięga wielu wieków wstecz ale zawsze, niezależnie od kraju, ogromne znaczenie przykładano do sposobu jej wręczania. Trzeba pamiętać czym była kiedyś i jest dziś wizytówka. Wizytówka nie jest tylko kawałkiem papieru, na którym drukuje się dane firmy. Od zawsze wizytówka stanowi odbicie jej właściciela, jego charakteru a przede wszystkim prestiżu. W dawnych czasach wizytówki były domeną osób zamożnych i poważanych. Jak więc powinno się prawidłowo przekazywać wizytówkę.
Wizytówka jest Twoim odbiciem!
Po pierwsze trzeba zawsze pamiętać, że wręczając wizytówkę przedstawiasz siebie. Dlatego należy zawsze to robić z powagą dbając o kilka szczegółów. Wręczana wizytówka musi być zawsze czysta i nowa. Nie może być zapisana notatkami. Nie powinieneś na wizytówce nic dopisywać. Może to natomiast zrobić osoba, której wizytówkę wręczasz. Podając wizytówkę patrz na osobę, której ją wręczasz a nie na wizytówkę. Podawaj wizytówkę jedną ręką wyraźnie kierując ją do odbiorcy. Poprzedź to krótkim zdaniem np. „Proszę, oto moja wizytówka.” Daj chwilę na zapoznanie się Twojego klienta z informacjami na wizytówce. Jeżeli będzie miał jakieś pytania – zada je. Jeżeli na wizytówce jest zapisane Twoje nazwisko przekazuj wizytówkę tą stroną do góry. Dobrym zwyczajem, przyjętym od dawna, jest przekazywanie sobie wizytówek nawzajem. Jeżeli Ty wręczasz swoją wizytówkę możesz oczekiwać tego samego od osoby obdarowanej. Najważniejsze, żeby wizytówkę przekazywać z powagą i godnością.
porady ekspertów
Najnowsze artykuły z cyklu: Porady Eksperta
REDFOX AGENCJA REKLAMOWA
RedFox. Tworzymy z myślą o sukcesie Twojej marki.
DOBRA AGENCJA REKLAMOWA Z LUBLINA
Wybierz produkt dla siebie
Reklama internetowa
Strona Facebook, posty
Grafika do social media
Baner do remarketingu
Stopka e-mail
UPOMINKI REKLAMOWE
Kubki z logo
Długopisy z logo
Koszulki z nadrukiem
Clipboardy drewniane