Folder reklamowy2024-05-13T09:49:30+00:00

Folder reklamowy, który rozbudza wyobraźnię

Zdjęcie prezentuje, składany na cztery części, folder wykonany przez Agencję reklamową RedFox.

Folder reklamowy firmy może być zwyczajny lub taki, od którego nie można się oderwać. Ten drugi będzie działać na wyobraźnię i podświadomość. Podświadomość ma olbrzymi wpływ na podejmowanie decyzji o zakupach. Doskonale zaprojektowany folder w połączeniu z jego świetnie przemyślaną funkcjonalnością do klucz w dotarciu do klienta. Zobacz, jak projektujemy foldery dla firm a przekonasz się, że warto powierzyć nam to zadanie.

Folder reklamowy mówi o produktach to, czego słowa często nie wyrażą

Foldery reklamowe na 2024

Jeśli chcesz pokazać produkty firmy od najlepszej strony i wiesz, że nie zawsze jest to łatwe, skorzystaj z pomocy foldera reklamowego? W olbrzymim stopniu pomoże on w komunikacji z klientem i zachęci go do dziłania.

Przy pomocy foldera twój klient będzie mógł spokojnie w firmie lub zaciszu swojego domu zapoznać się z twoją ofertą. Pozna wszystkie zalety i najważniejsze cechy produktu lub usługi.

Zdjęcie przedstawia, składany na cztery części, folder reklamowy firmy.

ZAPYTAJ O WYCENĘ foldera reklamowego ✉ [email protected]

folder reklamowy to wachlarz korzyści

Dlaczego potrzebuję foldera reklamowego?

  • Mam produkty, które chcę pokazać w nowoczesnej i opartej na aktualnych trendach formie.
  • Potrzebuję profesjonalnego i kreatywnego pokazania oferty oraz kiku tematów związanych z firmą.
  • Skończyła mi się cierpliwość na kolejnego freelancera, któremu nie udaje się opracować pomysłu na produkty firmy.
  • Chcę żeby wszystkie produkty były pokazane z jak najlepszej strony w jednej poręcznej formie.
  • Wiem, że folder reklamowy ma wiele zastosowań i jest uniwersalnym narzędziem w marketingu.
  • Posiadanie foldera reklamowego ułatwi prowadzenie rozmów z klientem.
  • Chcę żeby projekt graficzny foldera obejmował propozycje jego uszlachetniania w druku.

Folder, czy katalog – co wybrać?

Wiele osób zadaje pytanie czy katalog to to samo, co folder? Różnica pomiędzy katalogiem a folderem polega na ilości stron oraz na sposobie ich połączenia. Przyjęło się, że katalog ma pojedyncze strony łączone za pomocą szycia lub klejenia. Folder to jeden arkusz papieru, który jest złożony na dwie lub więcej stron. Jakiego wyboru dokonać – folder czy katalog?

Co chcemy przedstawić w folderze?

Najprostszym sposobem wyboru jest zorientowanie się ile produktów, treści i innych materiałów chcemy pokazać. W przypadku, gdy mamy kilka produktów i niewielką ilość dodatkowych materiałów możemy zdecydować się na folder. Folder może składać się z np. czterech, sześciu lub ośmiu stron, co stanowi dużą ilość miejsca do wykorzystania.

Ile produktów pokazujemy w folderze?

Po katalog sięgniemy, gdy liczba produktów i innych materiałów wymaga, co najmniej kilkunastu stron. Są dwa najpopularniejsze sposoby łączenia kartek w katalogu – klejenie oraz zszywanie. W katalogu mogą również występować strony składane. Jest to niepowtarzalny efekt, który warto wykorzystywać w projektach

Folder reklamowy czy katalog - co wybrać?

Co oznacza kreatywny projekt foldera reklamowego?

Pojęcie kreatywności w odniesieniu do foldera reklamującego produkty lub usługi oznacza zawarty w nim ciekawy pomysł na layout oraz wykonany na jego podstawie projekt graficzny. Kreatywny projekt to również taki, który ma, często drobne elementy graficzne w dodatkowym kolorze, będące jego wisienkę na torcie.

Najbardziej wzbogacają one projekty, które są wykonane w stylu minimalistycznym. Mają one również ograniczoną liczbą kolorów a ich forma epatuje skromnością. Nie oznacza to jednak osłabienia funkcji reklamowych foldera. Wprost przeciwnie. W folderach takich cała uwaga skupia się na produktach.

Zaplanowanie układu foldera

Kreatywny projekt foldera to również sposób zaplanowania jego układu. Przemyślany układ ułatwia, osobie go przeglądającj, poruszanie się po nim. Dzięki temu twój klient przejrzy całą ofertę i nie zmęczy się jej przeglądaniem w środku foldera.

Prosty przekaz w folderze

Foldery, które podczas przeglądania, wywołują fascynację i podziw to często katalogi bardzo proste, ale wykonane z nowatorskim pomysłem. Wykorzystują one ciekawe rozwiązania graficzne, poligraficzne oraz introligatorskie.

Co oznacza kreatywny projekt foldera reklamowego?

Czym jest funkcjonalność foldera produktowego?

Równie ważnym elementem, obok projektu graficznego, foldera reklamowego jest jego funkcjonalność. Funkcjonalność oznacza takie zaplanowanie układu foldera żeby osoba, która się z nim zapoznaje jak najszybciej odnalazła to, czego w nim szuka.

Poza tym, funkcjonalność foldera to również jego podział na główne grupy informacji oraz rozplanowanie poszczególnych elementów. Wszystkie te elementy powinny być czytelne, przejrzyste oraz ze smakiem.

Funkcjonalny folder reklamowy

Zamów dobry folder reklamowy

Jakie są najlepsze rozmiary foldera reklamowego?

Do wyboru mamy kilka formatów, czyli rozmiarów foldera. Mówiąc o jego formatach mamy na myśli jego postać po złożeniu wszystkich kartek w jedną całość. Najpopularniejszym rozmiarem foldera jest A4 (210×297 mm). Jest to rozmiar przyjęty w Europie i jest elementem grupy rozmiarów o nazwie „A”.

Ze standardami formatów papieru będzie można się zapoznać w osobnym artykule. Wracając do naszych popularnych formatów na folder następnymi są B5 (182×257 mm) oraz A5 (148×210 mm). Pierwszy z nich to format z grupy rozmiarów objętych normą „B”. Rozmiar ten powszechnie przyjęty jest w USA. Formaty te mają wiele zalet, o których warto powiedzieć. Jest to dość obszerny temat, dlatego na pewno pojawi się na naszej stronie. Kolejnymi formatami, wykorzystywanymi do opracowania folderów są: DL (99×210 mm), A3 (297×420 mm), 148×297 mm, 198×210 mm, 105×297 mm.

Przedstawione rozmiary to folder, który ma złożone wszystkie strony. Ile, zatem takich stron może mieć folder reklamowy? Liczba ta jest ograniczona wyłącznie możliwościami technicznymi drukarni. Jeżeli wybrana drukarnia nie ma możliwości wykonać twojego foldera spróbuj w innej. Dobrze jest jednak przed wykonaniem projektu upewnić się, czy ilość stron, jakie chcemy mieć w folderze jest realna do wydrukowania.

Kalendarz eko

Co wyróżnia dobry folder reklamowy?

Dobry folder reklamowy to taki, który spełnia, minimum trzy podstawowe warunki: przekazuje rzetelne informacje, oparty jest o doskonałą koncepcję oraz jest funkcjonalny.

Ze standardami formatów papieru będzie można się zapoznać w osobnym artykule. Wracając do naszych popularnych formatów na folder następnymi są B5 (182×257 mm) oraz A5 (148×210 mm). Pierwszy z nich to format z grupy rozmiarów objętych normą „B”. Rozmiar ten powszechnie przyjęty jest w USA. Formaty te mają wiele zalet, o których warto powiedzieć. Jest to dość obszerny temat, dlatego na pewno pojawi się na naszej stronie. Kolejnymi formatami, wykorzystywanymi do opracowania folderów są: DL (99×210 mm), A3 (297×420 mm), 148×297 mm, 198×210 mm, 105×297 mm.

Przedstawione rozmiary to folder, który ma złożone wszystkie strony. Ile, zatem takich stron może mieć folder reklamowy? Liczba ta jest ograniczona wyłącznie możliwościami technicznymi drukarni. Jeżeli wybrana drukarnia nie ma możliwości wykonać twojego foldera spróbuj w innej. Dobrze jest jednak przed wykonaniem projektu upewnić się, czy ilość stron, jakie chcemy mieć w folderze jest realna do wydrukowania.

Co wyróżnia dobry folder reklamowy?

Przez 3 lata nasza firma posługiwała się folderem wyglądającym jakby pamiętał poprzednią dekadę. Zamówiliśmy w rewitalizację naszego foldera. Graficy z REDFOX zrobili więcej Zamiast rewitalizacji powstał zupełnie nowy i piękny folder. Jesteśmy bardzo zadowoleni z projektu. Specjalne podziękowania kieruję do Pani Ani z REDFOXA za wszystkie udzielone wskazówki i cierpliwość :)

– Marta M. Kanbit –

folder reklamowy 2024 – Corporate Identity

Zalety posiadania foldera reklamowego w 2024

Bieżący rok, po dobnie, jak poprzedni może być trudny dla wielu firm. Wszyscy znamy tego przyczyny. Warto skupić się na tym, co należy wdrożyć w firmie 2024 roku żeby bieżący rok był rokiem sukcesu. Być może będzie to inwestycja w nową maszynę produkcyjną bądź nawiązanie współpracy z rzetelnym kontrahentem. Równie istotną inwestycją jest postawienie na wizerunek firmy. W wizerunku każdej firmy nieocenioną pracę, codziennie, wykonuje jej Identyfikacja wizualne (CI Corporate Identity). Na Identyfikację wizualną obok materiałów typowo biurowych należy, spójny z linią graficzną, folder reklamowy. Zobacz, jakie najważniejsze zalety posiada folder reklamowy.

  • Folder, jak żadna drukowana forma reklamy łączy w sobie zalety ulotki i katalogu.
  • W folderze reklamowym można ze szczegółami pokazać wszystkie swoje produkty.
  • Folder firmowy to wciąż niezastąpione wsparcie działów sprzedaży.
  • Targi, wystawy branżowe, prezentacje – tam folder jest podstawowym narzędziem marketingu.
  • Folder produktowy, dzięki możliwości jego przekazania, bardzo ułatwia kontakt z klientem.
  • W folderze fima może pokazać swój niepowtarzalny styl, dbałość o szczegóły i dbałość o klienta.
  • Folder reklamowy występuje w wielu formatach, dlatego można go dostosować do swoich potrzeb.
  • Uszlachetniany w druku folder, na przykład folią Soft Touch z lakierem 3D, będzie zjawiskowy.
  • Folder firmowy może być klejony lub zszywany.
  • Identyfikacja wizualna firmy może mieć swój początek w grafice foldera.
  • Folder reklamowy daje bardzo dużo możliwości przygotowania wyjątkowego projektu graficznego.

Porozmawiaj z naszym specjalistą, który o folderach wie już niemal wszystko.

Dzwoń śmiało. Warto porozmawiać, gdy w grę wchodzi wizerunek firmy.

RedFox | foldery reklamowe

Zamawiając folder reklamowy otrzymasz wraz z nim pewność, że masz w ręku świetne narzędzie gotowe do pracy

Na wykonanie folderów firmowych składa się kilka etapów pracy. Na wszystkich z nich, osoba z naszego zespołu specjalizująca się w projektowaniu folderów, będzie twoim doradcą i wykonawcą projektu. To dopiero początek listy rzeczy, które otrzymasz wraz z folderem.

  • Opracowanie koncepcji graficznej (layout).
  • Wykonanie projektu graficznego foldera.
  • Dla foldera zaproponujemy nowoczesny design.
  • Zaproponujemy opcje uszlachetnienia foldera w druku.
  • Wybór pomiędzy kilkoma rozmiarami foldera.
  • Przygotowanie projektu do druku offsetowego i cyfrowego.
  • Przekazanie plików produkcyjnych przygotowanych do druku.
  • Zaprojektowany folder możemy również wydrukować z najwyższą jakością cyfrową lub offsetową.
  • Drukowane foldery możemy uszlachetnić m.in. lakierem wybiórczym 3D, folią Soft Touch, złoceniem, srebrzeniem.

napisz do nas, jaki folder potrzebujesz

Folder reklamowy firmy z branży rolniczej
foldery reklamowe

Chcesz otrzymać ofertę na folder reklamowy

ZADZWOŃ! ✆ 509605348

Elementem marketingu w firmie jest folder reklamowy

Oczywiste jest, że w dzisiejszych czasach skuteczna promocja firmy wymaga zastosowania różnorodnych narzędzi. Jednym z najważniejszych elementów marketingowych jest profesjonalnie wykonany folder reklamowy. To nie tylko sposób na zaprezentowanie swoich produktów czy usług, ale także doskonała okazja do budowania pozytywnego wizerunku marki. Dlatego warto zadbać o to, by twój folder reklamowy wyróżniał się spośród konkurencji.

W naszej ofercie znajdziesz folder reklamowy, który spełni wszystkie Twoje oczekiwania. Dzięki naszemu doświadczeniu i kreatywności, stworzymy dla Ciebie projekt, który zachwyci Twoich klientów. Nasze foldery są starannie wykonane z wysokiej jakości materiałów, co gwarantuje ich trwałość i elegancję. Daj swojej firmie profesjonalny wizerunek dzięki naszym folderom reklamowym!

Folder reklamowy pokazuje markę

Pamiętaj, że folder reklamowy to nie tylko miejsce na umieszczenie informacji o produktach czy usługach. To także doskonała okazja do zaprezentowania swojej marki w najlepszym świetle. Dlatego zadbaj o to, by projekt graficzny był atrakcyjny i zgodny z identyfikacją wizualną Twojej firmy. W naszej ofercie znajdziesz foldery reklamowe, które spełnią wszystkie Twoje oczekiwania. Dzięki nim będziesz mógł skutecznie promować swoją markę i przyciągać nowych klientów.

Foldery reklamowe to niezwykle skuteczne narzędzie marketingowe, które pozwala wyróżnić się na rynku i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Dlatego warto zadbać o to, by projekt graficzny był starannie wykonany i dopasowany do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Dzięki folderowi reklamowemu można skutecznie promować swoje produkty czy usługi i tym samym zwiększyć swoją widoczność wśród konkurencji.

REDFOX AGENCJA REKLAMOWA

RedFox. Tworzymy z myślą o sukcesie Twojej marki.

  • Świetne projekty graficzne

  • Kompleksowa obsługa, w tym druk
  • Doradztwo na każdym etapie prac
  • Dogodne terminy realizacji
  • Atrakcyjne ceny i rabaty
  • Życzliwość i miły kontakt
porady ekspertów

Najnowsze artykuły z cyklu: Porady Eksperta

  • Zobacz, jakie jest 5 najważniejszych przesłanek do tego, żeby firma zdecydowała się zamówić nowe logo.

Jeżeli szukasz sposobu, aby podkreślić nową erę w rozwoju Twojej firmy może ci w tym pomóc nowe logo. Wprowadzenie nowego logo jest jednym z ...

DOBRA AGENCJA REKLAMOWA Z LUBLINA

Wybierz produkt dla siebie

PROJEKTOWANIE LOGO

Projekt logo

Projekt logotypu

Rewitalizacja logo

Księga Znaku

Znak logo / sygnet

Odtworzenie logo

Logo według branży

Znak graficzny do logo

Logo wektorowe

Narysowanie logo

Medale, oznaczenia

Identyfikacja wizualna

Opracowanie katalogu

Projekt folderu

Opracowanie ulotki

Projekt wizytówki

Papier firmowy

Projekt kalendarza

Grafika teczki ofertowej

Projekt plakatu

Opracowanie naklejki

Projekt vouchera

Grafika opakowania

Firmowa strona www

Strona Landing page

Portal internetowy

Blog firmowy

Strona z CMS

Aktualizacja stron

Domeny rejestracja

Bezpieczny Hosting

Projekt layoutu strony

Grafika na strony www

Opieka nad stroną

Pozycjonowanie stron

Google moja firma

Strona Facebook

DRUKARNIA

Papier firmowy

Teczki ofertowe

Druki samokopiujące

Plakaty

Notesy klejone

Koperty

Naklejki

Reklama internetowa

Strona Facebook, posty

Grafika do social media

Baner do remarketingu

Stopka e-mail

Grafika newslettera

Katalog, cennik, oferta PDF

Baner internetowy, slider

Prezentacja Power Point

MARKETING

Nazwa dla firmy, naming

Branding / rebranding

Nazwa dla marki

Hasło reklamowe

Copywriting

Teksty na www

Audyt wizerunku firmy

Brand hero marki

Domena dla firmy

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

Projekt billboardu

Baner reklamowy

Roll Up, X-Baner

Grafika dla sklepów

Grafika szyldu

Tabliczki grawerowane

Stojaki z plexi

Tablice reklamowe

City light

UPOMINKI REKLAMOWE

Kubki z logo

Długopisy z logo

Koszulki z nadrukiem

Clipboardy drewniane

Medale, znaczki, pinsy

Ołówki drewniane z logo

Kalendarze książkowe

Produkty reklamowe EKO

Przejdź do góry