Folder reklamowy firmy może być zwyczajny lub taki, od którego nie można się oderwać. Ten drugi będzie działać na wyobraźnię i podświadomość. Podświadomość ma olbrzymi wpływ na podejmowanie decyzji o zakupach. Doskonale zaprojektowany folder w połączeniu z jego świetnie przemyślaną funkcjonalnością do klucz w dotarciu do klienta. Zobacz, jak projektujemy foldery dla firm a przekonasz się, że warto powierzyć nam to zadanie.
Folder reklamowy mówi o produktach to, czego słowa często nie wyrażą
Foldery reklamowe na 2024
Jeśli chcesz pokazać produkty firmy od najlepszej strony i wiesz, że nie zawsze jest to łatwe, skorzystaj z pomocy foldera reklamowego? W olbrzymim stopniu pomoże on w komunikacji z klientem i zachęci go do dziłania.
ZAPYTAJ O WYCENĘ foldera reklamowego ✉ [email protected]
folder reklamowy to wachlarz korzyści
Dlaczego potrzebuję foldera reklamowego?
- Mam produkty, które chcę pokazać w nowoczesnej i opartej na aktualnych trendach formie.
- Potrzebuję profesjonalnego i kreatywnego pokazania oferty oraz kiku tematów związanych z firmą.
- Skończyła mi się cierpliwość na kolejnego freelancera, któremu nie udaje się opracować pomysłu na produkty firmy.
- Chcę żeby wszystkie produkty były pokazane z jak najlepszej strony w jednej poręcznej formie.
Folder, czy katalog – co wybrać?
Wiele osób zadaje pytanie czy katalog to to samo, co folder? Różnica pomiędzy katalogiem a folderem polega na ilości stron oraz na sposobie ich połączenia. Przyjęło się, że katalog ma pojedyncze strony łączone za pomocą szycia lub klejenia. Folder to jeden arkusz papieru, który jest złożony na dwie lub więcej stron. Jakiego wyboru dokonać – folder czy katalog?
Co oznacza kreatywny projekt foldera reklamowego?
Pojęcie kreatywności w odniesieniu do foldera reklamującego produkty lub usługi oznacza zawarty w nim ciekawy pomysł na layout oraz wykonany na jego podstawie projekt graficzny. Kreatywny projekt to również taki, który ma, często drobne elementy graficzne w dodatkowym kolorze, będące jego wisienkę na torcie.
Jakie są najlepsze rozmiary foldera reklamowego?
Do wyboru mamy kilka formatów, czyli rozmiarów foldera. Mówiąc o jego formatach mamy na myśli jego postać po złożeniu wszystkich kartek w jedną całość. Najpopularniejszym rozmiarem foldera jest A4 (210×297 mm). Jest to rozmiar przyjęty w Europie i jest elementem grupy rozmiarów o nazwie „A”.
„Przez 3 lata nasza firma posługiwała się folderem wyglądającym jakby pamiętał poprzednią dekadę. Zamówiliśmy w rewitalizację naszego foldera. Graficy z REDFOX zrobili więcej Zamiast rewitalizacji powstał zupełnie nowy i piękny folder. Jesteśmy bardzo zadowoleni z projektu. Specjalne podziękowania kieruję do Pani Ani z REDFOXA za wszystkie udzielone wskazówki i cierpliwość :)„
– Marta M. Kanbit –
folder reklamowy 2024 – Corporate Identity
Zalety posiadania foldera reklamowego w 2024
Bieżący rok, po dobnie, jak poprzedni może być trudny dla wielu firm. Wszyscy znamy tego przyczyny. Warto skupić się na tym, co należy wdrożyć w firmie 2024 roku żeby bieżący rok był rokiem sukcesu. Być może będzie to inwestycja w nową maszynę produkcyjną bądź nawiązanie współpracy z rzetelnym kontrahentem. Równie istotną inwestycją jest postawienie na wizerunek firmy. W wizerunku każdej firmy nieocenioną pracę, codziennie, wykonuje jej Identyfikacja wizualne (CI Corporate Identity). Na Identyfikację wizualną obok materiałów typowo biurowych należy, spójny z linią graficzną, folder reklamowy. Zobacz, jakie najważniejsze zalety posiada folder reklamowy.
- Folder, jak żadna drukowana forma reklamy łączy w sobie zalety ulotki i katalogu.
- W folderze reklamowym można ze szczegółami pokazać wszystkie swoje produkty.
- Folder firmowy to wciąż niezastąpione wsparcie działów sprzedaży.
- Targi, wystawy branżowe, prezentacje – tam folder jest podstawowym narzędziem marketingu.
- Folder produktowy, dzięki możliwości jego przekazania, bardzo ułatwia kontakt z klientem.
RedFox | foldery reklamowe
Zamawiając folder reklamowy otrzymasz wraz z nim pewność, że masz w ręku świetne narzędzie gotowe do pracy
Na wykonanie folderów firmowych składa się kilka etapów pracy. Na wszystkich z nich, osoba z naszego zespołu specjalizująca się w projektowaniu folderów, będzie twoim doradcą i wykonawcą projektu. To dopiero początek listy rzeczy, które otrzymasz wraz z folderem.
- Opracowanie koncepcji graficznej (layout).
- Wykonanie projektu graficznego foldera.
- Dla foldera zaproponujemy nowoczesny design.
Elementem marketingu w firmie jest folder reklamowy
Oczywiste jest, że w dzisiejszych czasach skuteczna promocja firmy wymaga zastosowania różnorodnych narzędzi. Jednym z najważniejszych elementów marketingowych jest profesjonalnie wykonany folder reklamowy. To nie tylko sposób na zaprezentowanie swoich produktów czy usług, ale także doskonała okazja do budowania pozytywnego wizerunku marki. Dlatego warto zadbać o to, by twój folder reklamowy wyróżniał się spośród konkurencji.
Folder reklamowy pokazuje markę
Pamiętaj, że folder reklamowy to nie tylko miejsce na umieszczenie informacji o produktach czy usługach. To także doskonała okazja do zaprezentowania swojej marki w najlepszym świetle. Dlatego zadbaj o to, by projekt graficzny był atrakcyjny i zgodny z identyfikacją wizualną Twojej firmy. W naszej ofercie znajdziesz foldery reklamowe, które spełnią wszystkie Twoje oczekiwania. Dzięki nim będziesz mógł skutecznie promować swoją markę i przyciągać nowych klientów.
REDFOX AGENCJA REKLAMOWA
RedFox. Tworzymy z myślą o sukcesie Twojej marki.
porady ekspertów
Najnowsze artykuły z cyklu: Porady Eksperta
DOBRA AGENCJA REKLAMOWA Z LUBLINA
Wybierz produkt dla siebie
Reklama internetowa
Strona Facebook, posty
Grafika do social media
Baner do remarketingu
Stopka e-mail
UPOMINKI REKLAMOWE
Kubki z logo
Długopisy z logo
Koszulki z nadrukiem
Clipboardy drewniane