Gdy po raz pierwszy pokazaliśmy naszym klientom wizytówki uszlachetniane lakierem wybiórczym byli zachwyceni. Wizytówki z lakierem wybiórczym są hitem. Ich siła polega na połączeniu dwóch silnie kontrastujących się uszlachetnień druku – matowej folii z błyszczącym lakierem. Dla uzyskania, podziwianego w tych wizytówkach, efektu lakier nakładany jest tylko na wybrane elementy grafiki. Nie tylko logo firmy świetnie wygląda gdy światło połyskuje na jego powierzchni. Wizytówki te świetnie sprawdzą się tam gdzie chcesz zrobić dobre pierwsze wrażenie. Zobacz dlaczego wizytówki z lakierem wybiórczym będą idealne dla Ciebie.
Wizytówki uszlachetniane lakierem wybiórczym hitem w 2023 roku
Wizytówki z lakierem i matową folią
Jest wiele metod uszlachetniania wizytówek ale bazą większości z nich jest połączenie lakieru i matowej folii. Nawet przy złoceniu wizytówek wykorzystuje się błyszczący lakier dla uzyskania efektu płynnego złota. Zobacz dlaczego wizytówki uszlachetniane lakierem wybiórczym są tak piękne i tworzą wokół siebie prestiż.
WIZYTÓWKA, KTÓRA ŁĄCZY LAKIER, FOLIĘ MAT I WYOBRAŹNIĘ
Dlaczego warto wybrać wizytówki uszlachetniane lakierem wybiórczym i folią matową?
- Wizytówki uszlachetniane od lat wywołują efekt WOW gdy są wręczane.
- Lakier wybiórczy zastosowany na wizytówce skutecznie przyciąga uwagę.
- Wizytówka świadczy o Tobie i o Twoim nastawieniu do klientów. Pokaż, że zależy Ci na nich.
- Wizytówki to pierwszy osobisty kontakt i pierwsze wrażenie o Tobie, które trudno odbudować.
wizytówka to nie tylko zadrukowany kartonik!
Co otrzymasz zamawiając wizytówki uszlachetniane lakierem punktowym i folią matową?
- Otrzymujesz projekt graficzny, w którym zawarty będzie ciekawy pomysł i nowoczesny design.
- Dla Twojej wizytówki przygotujemy projekt uszlachetniania elementów, które zostaną zalakierowane.
- Przygotujemy dla Ciebie trzy projekty graficzne wizytówek, do wyboru w postaci ciekawej prezentacji.
POZNAJ SZCZEGÓŁY TYCH NIESAMOWITYCH WIZYTÓWEK
Specyfikacja wizytówek z lakierem wybiórczym. Poznaj nasze wizytówki!
- Dla wizytówek proponujemy do wyboru dwa formaty: 85×55 mm oraz 90×50 mm.
- Wizytówki z lakierem drukujemy na dwustronnie powlekanym matowym papierze kredowym.
- Możesz wybrać wizytówkę z jedną lub dwoma stronami zadruku.
” Wizytówki wyszły wspaniale. Lakier dodaje im tego czegoś! Z przyjemnością rozdaję je swoim klientom. „
– Natalia P. Biznes Coaching –
Jak wykorzystać siłę wizytówki w kontaktach biznesowych?
Dla jednych wizytówka jest tylko skrawkiem papieru, na którym przekazuje swoje dane. Dla osób znających siłę pierwszego wrażenia jest skutecznym orężem w walce o stanie się zapamiętanym. Oczywiście nikt nie walczy samą wizytówką. Jej znaczenie jest wciąż olbrzymie i często niedoceniane w nawiązywaniu nowych relacji biznesowych. Już nie wystarczy, że wizytówka wydrukowana jest na białym papierze z fakturą przypominającą fale oceanu. Choć można jeszcze zobaczyć takie wizytówki ich czasy już minęły. Żeby zaskoczyć Twojego partnera biznesowego, z którym właśnie zaczniesz omawiać ważny projekt musisz być wyposażony w wizytówkę oryginalną pod każdym względem.
Oryginalna, czyli inna wizytówka!
Coraz więcej wizytówek, które spotykasz można nazwać wizytówkami oryginalnymi. Jest ich jeszcze stanowczo zbyt mało. Zarówno osoby, które chcą się dobrze zaprezentować i sami graficy coraz częściej stawiają na takie właśnie oryginalne wizytówki. Do grona takich właśnie wizytówek możemy zaliczyć wizytówki z wybiórczym lakierem pokryte matową folią. Wybiórczy lakier mozna wykorzystać na podkreślenie logo firmy ale nie tylko. Od pomysłowości projektanta będzie zależeć, jak wykorzysta olbrzymi potencjał jaki daje lakier wybiórczy.
Projekt graficzny sercem wizytówki
Wizytówka to nie tylko odpowiednio sztywny papier, przyjemna w dotyku miękka i delikatna faktura i błysk światła odbijający się w powierzchni lakieru. Sercem wizytówki jest jej projekt. To grafika wizytówki wyznaczy gdzie będzie zastosowany lakier i w jakiej postaci.
Najlepsze wrażenie zrobisz podczas wręczania wizytówki gdy będzie ona miała prostą i czytelną grafikę. Ma z niej jasno i na pierwszy rzut oka widać z kim Twój rozmówca ma do czynienia. Na wizytówkach imiennych to właśnie Twoje dane muszą wyjść na pierwszy plan.
Pamiętaj, że wizytówki powstały dla jednego celu – przedstawienia swojego właściciela w najlepszym świetle. Dziś w świecie, w którym dominuje przekaz wizualny potrzeba jest dodać jeszcze jedną ważną rolę wizytówki i to przed pozostałymi – wizytówka ma zrobić oszałamiające pierwsze wrażenie. To jest jej najważniejszy cel.
Odpowiadamy na Wasze pytania nt. wizytówek
porady ekspertów
Najnowsze artykuły z cyklu: Porady Eksperta
REDFOX AGENCJA REKLAMOWA
RedFox. Tworzymy z myślą o sukcesie Twojej marki.
DOBRA AGENCJA REKLAMOWA Z LUBLINA
Wybierz produkt dla siebie
Reklama internetowa
Strona Facebook, posty
Grafika do social media
Baner do remarketingu
Stopka e-mail
UPOMINKI REKLAMOWE
Kubki z logo
Długopisy z logo
Koszulki z nadrukiem
Clipboardy drewniane