Wizytówki uszlachetniane lakierem wybiórczym2024-01-02T11:42:46+00:00

Wizytówki uszlachetniane lakierem wybiórczym

Wizytówki uszlachetniane lakierem wybiórczym

Gdy po raz pierwszy pokazaliśmy naszym klientom wizytówki uszlachetniane lakierem wybiórczym byli zachwyceni. Wizytówki z lakierem wybiórczym są hitem. Ich siła polega na połączeniu dwóch silnie kontrastujących się uszlachetnień druku – matowej folii z błyszczącym lakierem. Dla uzyskania, podziwianego w tych wizytówkach, efektu lakier nakładany jest tylko na wybrane elementy grafiki. Nie tylko logo firmy świetnie wygląda gdy światło połyskuje na jego powierzchni. Wizytówki te świetnie sprawdzą się tam gdzie chcesz zrobić dobre pierwsze wrażenie. Zobacz dlaczego wizytówki z lakierem wybiórczym będą idealne dla Ciebie.

Wizytówki uszlachetniane lakierem wybiórczym hitem w 2023 roku

Wizytówki z lakierem i matową folią

Jest wiele metod uszlachetniania wizytówek ale bazą większości z nich jest połączenie lakieru i matowej folii. Nawet przy złoceniu wizytówek wykorzystuje się błyszczący lakier dla uzyskania efektu płynnego złota. Zobacz dlaczego wizytówki uszlachetniane lakierem wybiórczym są tak piękne i tworzą wokół siebie prestiż.

Wizytówki uszlachetniane lakierem wybiórczym i folią matową

zamów wizytówki online!

WIZYTÓWKA, KTÓRA ŁĄCZY LAKIER, FOLIĘ MAT I WYOBRAŹNIĘ

Dlaczego warto wybrać wizytówki uszlachetniane lakierem wybiórczym i folią matową?

  • Wizytówki uszlachetniane od lat wywołują efekt WOW gdy są wręczane.
  • Lakier wybiórczy zastosowany na wizytówce skutecznie przyciąga uwagę.
  • Wizytówka świadczy o Tobie i o Twoim nastawieniu do klientów. Pokaż, że zależy Ci na nich.
  • Wizytówki to pierwszy osobisty kontakt i pierwsze wrażenie o Tobie, które trudno odbudować.
  • Chcesz by Twoja wizytówka była elegancka i wyglądała rewelacyjnie na tle innych wizytówek.
  • Wizytówki te łączą w sobie dwie techniki uszlachetniania, które niesamowicie się kontrastują.
  • Błyszczący lakier wspaniale podkreśla logo na wizytówce a matowa folia jest dla niego godnym podłożem.
  • Wizytówki z matową folią są miłe w dotyku i przyjemnie się je wręcza.
  • Stosując na wizytówkach z lakierem inny format podkreślimy Twoją indywidualność.
  • Wizytówki uszlachetniane lakierem wybiórczym świetnie sprawdzą się podczas spotkań handlowych.
Wizytówki uszlachetniane lakierem wybiórczym – warto pytać

Chcesz porozmawiać o swoich wizytówkach?

ZADZWOŃ! ✆ 509605348

wizytówka to nie tylko zadrukowany kartonik!

Co otrzymasz zamawiając wizytówki uszlachetniane lakierem punktowym i folią matową?

  • Otrzymujesz projekt graficzny, w którym zawarty będzie ciekawy pomysł i nowoczesny design.
  • Dla Twojej wizytówki przygotujemy projekt uszlachetniania elementów, które zostaną zalakierowane.
  • Przygotujemy dla Ciebie trzy projekty graficzne wizytówek, do wyboru w postaci ciekawej prezentacji.
  • Zamawiając wizytówki z lakierem i folią otrzymasz produkt, który zaskakuje wysoką jakością wykonania.
  • Twoim zamówieniem będzie zajmować się ta sama osoba, z którą będziesz mógł się w każdej chwili skontaktować.
  • Wizytówki wyślemy do Ciebie, na terenie Polski, firmą kurierska gratis.
  • Jeżeli będziesz miał pytania, podczas prac nad wizytówką, nasz projektant chętnie na nie odpowie.

POZNAJ SZCZEGÓŁY TYCH NIESAMOWITYCH WIZYTÓWEK

Specyfikacja wizytówek z lakierem wybiórczym. Poznaj nasze wizytówki!

  • Dla wizytówek proponujemy do wyboru dwa formaty: 85×55 mm oraz 90×50 mm.
  • Wizytówki z lakierem drukujemy na dwustronnie powlekanym matowym papierze kredowym.
  • Możesz wybrać wizytówkę z jedną lub dwoma stronami zadruku.
  • Wizytówki są drukowane na sztywnym papierze kredowym o gramaturze 350.
  • Wizytówka z lakierem wybiórczym jest zaliczana do uszlachetniania druku.
  • Dla wizytówek możesz dodatkowo wybrać wiercenie otworów.
  • Docinamy wizytówki do konkretnego formatu w granicach oferowanych rozmiarów wizytówek.
  • Do lakierowania wizytówek stosujemy lakier UV.
  • Kolorystyka wizytówki: 4+4 CMYK obustronny lub 4+0 CMYK jednostronny.
  • Dodatkowym zabezpieczeniem wizytówki jest niewidoczny lakier dyspersyjny matowy.

Wizytówki wyszły wspaniale. Lakier dodaje im tego czegoś! Z przyjemnością rozdaję je swoim klientom.

– Natalia P. Biznes Coaching –

Jak wykorzystać siłę wizytówki w kontaktach biznesowych?

Dla jednych wizytówka jest tylko skrawkiem papieru, na którym przekazuje swoje dane. Dla osób znających siłę pierwszego wrażenia jest skutecznym orężem w walce o stanie się zapamiętanym. Oczywiście nikt nie walczy samą wizytówką. Jej znaczenie jest wciąż olbrzymie i często niedoceniane w nawiązywaniu nowych relacji biznesowych. Już nie wystarczy, że wizytówka wydrukowana jest na białym papierze z fakturą przypominającą fale oceanu. Choć można jeszcze zobaczyć takie wizytówki ich czasy już minęły. Żeby zaskoczyć Twojego partnera biznesowego, z którym właśnie zaczniesz omawiać ważny projekt musisz być wyposażony w wizytówkę oryginalną pod każdym względem.

Oryginalna, czyli inna wizytówka!

Coraz więcej wizytówek, które spotykasz można nazwać wizytówkami oryginalnymi. Jest ich jeszcze stanowczo zbyt mało. Zarówno osoby, które chcą się dobrze zaprezentować i sami graficy coraz częściej stawiają na takie właśnie oryginalne wizytówki. Do grona takich właśnie wizytówek możemy zaliczyć wizytówki z wybiórczym lakierem pokryte matową folią. Wybiórczy lakier mozna wykorzystać na podkreślenie logo firmy ale nie tylko. Od pomysłowości projektanta będzie zależeć, jak wykorzysta olbrzymi potencjał jaki daje lakier wybiórczy.

Projekt graficzny sercem wizytówki

Wizytówka to nie tylko odpowiednio sztywny papier, przyjemna w dotyku miękka i delikatna faktura i błysk światła odbijający się w powierzchni lakieru. Sercem wizytówki jest jej projekt. To grafika wizytówki wyznaczy gdzie będzie zastosowany lakier i w jakiej postaci.

Najlepsze wrażenie zrobisz podczas wręczania wizytówki gdy będzie ona miała prostą i czytelną grafikę. Ma z niej jasno i na pierwszy rzut oka widać z kim Twój rozmówca ma do czynienia. Na wizytówkach imiennych to właśnie Twoje dane muszą wyjść na pierwszy plan.

Pamiętaj, że wizytówki powstały dla jednego celu – przedstawienia swojego właściciela w najlepszym świetle. Dziś w świecie, w którym dominuje przekaz wizualny potrzeba jest dodać jeszcze jedną ważną rolę wizytówki i to przed pozostałymi – wizytówka ma zrobić oszałamiające pierwsze wrażenie. To jest jej najważniejszy cel.

Odpowiadamy na Wasze pytania nt. wizytówek

Najprostszym sposobem zamówienia wizytówek jest skorzystanie z formularza zamówień, który znajduje się powyżej, na tej stronie. W pierwszej kolejnosci należy wybrać, z rozwijanego okna, ilość wizytówek. Przy każdej ilości wizytówek znajduje się również ich cena brutto (zawierająca podatek VAT). W dalszej części formularza wpisuje sz swoje dane, niezbędne do kontaktu z Tobą oraz dane do faktury Pro formy. Po uzupełnieniu wszystkich pól wybierz przycisk „Wyślij”. Po otrzymaniu zamówienia skontaktujemy się z Tobą drogą mailową. Rozpoczniemy również realizację Twojego zamówienia.
Tak. Przed przystąpieniem do prac nad projektem ustalimy jaki rozmiar ma mieć wizytówka czy standardowy 90×50 mm czy euro 85×50 mm.
Po przedstawieniu prezentacji z projektami wizytówek poprosimy o ich akceptację lub ewentualne zmiany. Zmiany wprowadzamy zazwyczaj na drugi dzień.
Właściwe prace nad projektem wizytówki rozpoczynamy z chwilą zaksięgowania przelewu lub otrzymania jego potwierdzenia na maila. Od tego momentu potrzebujemy na wykonanie projektu 1-2 dni robocze.
Ze względów technologii druku minimalna ilość wizytówek jakiemożna u nas zamówić wynosi 125 sztuk jednego rodzaju.
W sytuacji gdyby żaden z przedstawionych projektów nie przypadł do gustu poprosimy o odpowiedź na kilka dodatkowych pytań. Odpowiedzi na te pytania pozwolą nam ukierunkować nowy projekt tak żeby był już odpowiedni dla klienta. Projektując wizytówki i inne materiały zdajemy sobie sprawę z tego, że każdy człowiek ma swoje gusta, upodobania oraz wyobrażenie pewnych rzeczy. Pomimo ogromnego doświadczenia i wyobraźni jaką dysponują nasi projektanci, zdajemy sobie sprawę, że możemy nie trafic za pierwszym razem w gust klienta. Praca nad projektem z nowym klientem polega w pewnym sensie na obopulnym poznawaniu się. Dlatego przygotowując pierwsze projekty dla nowego klienta opracowujemy je tak żeby reprezentowały różne koncepcje i szkoły projektowania.

Zarówno wizytówki z lakierem wybiórczym jak i wizytówki z lakierem punktowym mają zastosowaną tą samą technikę ich uszlachetniania. Są to dwie różne, stosowane zamiennie, nazwy dla tej samej techniki.

porady ekspertów

Najnowsze artykuły z cyklu: Porady Eksperta

  • Zobacz, jakie jest 5 najważniejszych przesłanek do tego, żeby firma zdecydowała się zamówić nowe logo.

Jeżeli szukasz sposobu, aby podkreślić nową erę w rozwoju Twojej firmy może ci w tym pomóc nowe logo. Wprowadzenie nowego logo jest jednym z ...

REDFOX AGENCJA REKLAMOWA

RedFox. Tworzymy z myślą o sukcesie Twojej marki.

  • Świetne projekty graficzne

  • Kompleksowa obsługa, w tym druk
  • Doradztwo na każdym etapie prac
  • Dogodne terminy realizacji
  • Atrakcyjne ceny i rabaty
  • Życzliwość i miły kontakt
DOBRA AGENCJA REKLAMOWA Z LUBLINA

Wybierz produkt dla siebie

PROJEKTOWANIE LOGO

Projekt logo

Projekt logotypu

Rewitalizacja logo

Księga Znaku

Znak logo / sygnet

Odtworzenie logo

Logo według branży

Znak graficzny do logo

Logo wektorowe

Narysowanie logo

Medale, oznaczenia

Identyfikacja wizualna

Opracowanie katalogu

Projekt folderu

Opracowanie ulotki

Projekt wizytówki

Papier firmowy

Projekt kalendarza

Grafika teczki ofertowej

Projekt plakatu

Opracowanie naklejki

Projekt vouchera

Grafika opakowania

Firmowa strona www

Strona Landing page

Portal internetowy

Blog firmowy

Strona z CMS

Aktualizacja stron

Domeny rejestracja

Bezpieczny Hosting

Projekt layoutu strony

Grafika na strony www

Opieka nad stroną

Pozycjonowanie stron

Google moja firma

Strona Facebook

Papier firmowy

Teczki ofertowe

Druki samokopiujące

Plakaty

Notesy klejone

Koperty

Naklejki

Reklama internetowa

Strona Facebook, posty

Grafika do social media

Baner do remarketingu

Stopka e-mail

Grafika newslettera

Katalog, cennik, oferta PDF

Baner internetowy, slider

Prezentacja Power Point

MARKETING

Nazwa dla firmy, naming

Branding / rebranding

Nazwa dla marki

Hasło reklamowe

Copywriting

Teksty na www

Audyt wizerunku firmy

Brand hero marki

Domena dla firmy

REKLAMA ZEWNĘTRZNA

Projekt billboardu

Baner reklamowy

Roll Up, X-Baner

Grafika dla sklepów

Grafika szyldu

Tabliczki grawerowane

Stojaki z plexi

Tablice reklamowe

City light

UPOMINKI REKLAMOWE

Kubki z logo

Długopisy z logo

Koszulki z nadrukiem

Clipboardy drewniane

Medale, znaczki, pinsy

Ołówki drewniane z logo

Kalendarze książkowe

Produkty reklamowe EKO

Przejdź do góry